Кошти, що зберігаються в банку, входять до складу спадщини. Процес спадкування грошей на картках та банківських рахунках, пов'язаний з важливими і відповідальними діями спадкоємця.
Нотаріальне оформлення потребує уваги і точного дотримання строків й інших правових формальностей. Всі ці кроки потрібно робити вчасно і правильно, інакше, спадкоємець може втратити право на прийняття спадщини.
Витрати на переоформлення залежать від декількох об'єктивних факторів, розрахувати ціну можливо за допомогою нотаріуса. Нижче розглянемо деякі особливості такого спадкування, клікніть пункт, який цікавить:
як одержати спадкові гроші від Приватбанку, Ощадбанку, Монобанку та інших українських банків;
що робити якщо невідомо в якому банку зберігаються гроші спадкодавця;
як отримати консультацію нотаріуса;
ⓘ До речі, якщо Ви не маєте часу розбиратися в усіх юридичних тонкощах та складних нюансах, стане в нагоді консультація досвідченого фахівця. Не втрачайте дорогоцінний час, зверніться сьогодні. Нотаріус надасть відповіді на питання з урахуванням всіх особливостей життєвої ситуації та актуального законодавства України.
Ми на зв'язку 10⁰⁰-17⁰⁰ з понеділка по п'ятницю. Допоможемо оперативно і надійно, правильно й своєчасно оформити спадщину з дотриманням всіх вимог закону.
Строк прийняття спадщини, за загальним правилом, обмежений 6-місячним терміном. До настання цієї дати спадкоємець може прийняти спадщину або ж відмовитися від її прийняття, наприклад, на користь іншого родича (спадкоємця).
Вжливо! Не відкладайте вступ до спадщини на останній момент, у випадку пропуску строків, встановлених законодавством, спадкоємцем може бути втрачене право на спадкування! Своєчасне звернення до професійного нотаріуса допоможе уникнути подібних ризиків та зайвих витрат.
Насамперед, рекомендуємо звернутися за консультацією нотаріуса щодо питання як правильно оформити й отримати депозит у спадщину, а також щодо переліку необхідних документів і вартості оформлення необхідної документації.
Після уточнення ціни та інших питань, за необхідності також можливо швидко та якісно здійснити відкриття спадкової справи в нотаріуса.
Для заведення спадкової справи можуть знадобитися такі документи: документ, що підтверджує рідство з померлим спадкодавцем чи заповіт, а також паспорт та ІДН спадкоємця. Також необхідно надати нотаріусу по спадщині договори з банками або інші відомості щодо можливих банківських установ, де можуть бути наявні гроші спадкодавця.
Після відкриття спадкової справи, нотаріус направляє до банку офіційний запит щодо сум, які належали спадкодавцю, а також й щодо нарахованих банком відсотків.
Після отримання листів від банку з актуальною інформацією, нотаріус готує та видає свідоцтво про право на спадщину спадкоємцям (у строки, передбачені законодавство).
Кожне свідоцтво, одночасно з видачею, реєструється нотаріусом у Спадковому реєстрі, Реєстрі нотаріальних дій, а також в Реєстрі спеціальних бланків нотаріальних документів. Завершальною стадією нотаріального оформлення є отримання у нотаріуса Свідоцтва про право на спадщину (на депозит, вклад, рахунок, грошові кошти на картковому рахунку). З цим свідоцтвом спадкоємець може особисто звернутися до банку для отримання належних грошей.
Зазвичай спадкоємцям відома інформація щодо банків, послугами яких користувався померлий родич - спадкодавець. Наприклад, наявна банківська картка, може слугувати для спадкоємців, достовірним джерелом інформації, в якому саме банку міг зберігати кошти спадкодавець.
Також варто звернути увагу на ділові папери, договори та нотаріальні копії, які зберігаються серед документів. Можливо серед документів є договори з банками, або інша інформація. Навіть якщо пластикових банківських карток або примірників договорів немає в паперах спадкодавця, але наявна інша інформація щодо орієнтовного переліку банків, де можуть бути спадкові гроші, нотаріус може направити запити до банківських установ для зʼясуванні наявності сум вкладів, рахунків або депозитів. Нотаріус здійснює направлення запитів виключно на підставі закону, в рамках заведеної спадкової справи.
Нотаріус працює в місті Києві, має багаторічний досвід та практику в сфері спадкування. Оформлюємо спадщину на банківські вклади, рахунки, депозити в банках України, а також й на все інше спадкове майно: квартири, будинки, земельні ділянки, автомобілі...
Для надійного так законного оформлення спадщини на всі види майна зверніться до нотаріуса, телефонуйте +38(095)8661124. Надамо консультацію, підкажемо перелік необхідних документів та оформимо заяву про прийняття спадщини, заведемо спадкову справу для подальшого отримання свідоцтв на все спадкове майно.
Оформлення спадщини на банківський вклад – це важливий процес, що дозволяє спадкоємцям, у встановленому законом порядку, отримати доступ до грошових коштів, які зберігалися на рахунку спадкодавця. Ця процедура вимагає уважного ставлення до збору необхідних документів та дотримання встановлених законом термінів.
Нотаріус відіграє ключову роль у цьому процесі, допомагаючи спадкоємцям підготувати та оформити всі необхідні нотаріальні папери, а також видаючи свідоцтво про право на спадщину, яке є підставою для отримання коштів у банку. Для оформлення спадщини на банківський вклад необхідно надати нотаріусу такі документи, як свідоцтва, що стосуються справи, в тому числі і документи, що підтверджують родинні зв'язки (або заповіт), та інформацію про банківський рахунок (вклад, рахунок, ощадну книжку, картковий рахунок).
Важливо враховувати, що термін для прийняття спадщини становить шість місяців, тому необхідно своєчасно звернутися до нотаріуса. Звернення до нотаріуса та правильне оформлення документів дозволить законним спадкоємцям отримати свідоцтва на спадкове майно.
Маєте намір оформити спадщину на рахунок, банківський вклад або депозит в Києві?
Зверніться до нотаріуса! Оформлюємо спадщину на всі види спадкового майна по заповіту та по закону!
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ:
Що потрібно для оформлення спадщини на банківський вклад?
Для оформлення спадщини на банківський вклад спадкоємцю знадобляться наступні документи: свідоцтво про смерть спадкодавця, паспорт спадкоємця та ідентифікаційний код, договір банківського вкладу (за наявності), документи про родинні звʼязки чи заповіт (якщо є), а також інші документи, які може запросити нотаріус в залежності від ситуації.
Куди потрібно звертатися для оформлення спадщини на вклад?
Для оформлення спадщини на банківський вклад вам необхідно звернутися до нотаріуса за місцем відкриття спадщини. Якщо спадкова справа ще не відкривалася, спадкоємець може обрати нотаріуса для оформлення. В місті Києві можливо звернутися до нотаріуса незалежно від району столиці, де проживав спадкодавець.
Який строк для прийняття спадщини?
За загальним правилом, строк для прийняття спадщини становить шість місяців.
Скільки часу займає оформлення спадщини на вклад?
Процес оформлення спадщини залежить від багатьох факторів, включаючи повноту наданих документів, наявність інших спадкоємців та необхідність вчинення додаткових дій (наприклад, направлення запитів). Зазвичай, після подання всіх необхідних документів, свідоцтво про право на спадщину може бути видане після закінчення шестимісячного строку.
Як спадкоємцю одержати гроші з банківської картки спадкодавця?
Для того, щоб одержати кошти з банківської картки спадкодавця, спадкоємцю необхідно спочатку оформити спадщину. Зверніться до нотаріуса для належного оформлення спадкування грошей в будь-яких банках України (Приват, Моно, Ощад та інш.)
Що робити, якщо ощадна книжка або договір вкладу загублені?
У випадку втрати ощадної книжки або договору банківського вкладу, нотаріус, в рамках заведеної спадкової справи, може надіслати запит до відповідної банківської установи для отримання інформації про наявність та умови вкладу.
Як ділиться вклад між кількома спадкоємцями?
Вклад ділиться між спадкоємцями відповідно до закону або заповіту. Якщо заповіту немає, спадкування відбувається за чергами, встановленими Цивільним кодексом України.
Як успадкувати вклад в банку?
Успадкування вкладу в банку передбачає збір певного пакету документів та звернення до нотаріуса для отримання свідоцтва про право на спадщину.
Для оформлення спадщини необхідно звернутися до нотаріуса з повним пакетом документів, що включає свідоцтво про смерть, документи, що підтверджують родинні зв'язки (або дійсний заповіт), та інформацію про банківський рахунок.
Важливо враховувати, що можуть бути потрібні додаткові документи, тому рекомендується заздалегідь уточнити їхній перелік на консультації нотаріуса. Нотаріус забезпечує законну видачу свідоцтв на спадщину банківські рахунки в українських банках.
Як отримати депозит по спадщині?
Банківський депозит спадкодавця входить до складу спадщини. Для його отримання грошей з депозиту необхідно звернутися до діючого нотаріуса та оформити свідоцтво про право на спадщину. Звертайтеся, допоможемо вам, у встановленому законом порядку, зробити всі необхідні нотаріальні документи, в тому числі довіреності, нотаріальні копії, свідоцтва про право на спадщину.